Student 2010

Ett kliv ut i vuxenlivet. Nu är jag student, men inte lika fullbordad som de övriga studenter. Till hösten kommer jag att fortsätta läsa de ämnen som jag lämnat nu på våren då livet varit riktigt tungt. Min sjukdomshistoria, okej... nu lät det lite falskt, "historia". Men ni förstår..? Styrkte till min förlängda skolgång. Känns på något vis som ett misslyckande. Jag klarade inte skolan, men å andra sidan så borde jag se detta som något bra. "Vilken tur jag har som inte behöver ha ångest över dåliga studieresultat, utan istället får chansen att visa vad jag går för" Men oavsett vilket som, ger mig ångest. Har sedan slutet av mars hunnit ha, körtelfeber fyra öroninflamationer, en ögoninflamation, magsjuka och NU svinkoppor OCH öroninflamation IGEN!! Och utöver det en ätstörning, och värst av allt är att den klarat sig så bra nu på sistone. Alla hjärnspöken har hållt sig undan. Det enda jag får ut av mitt liv just nu är bara en massa virus.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet precis hur det känns, jag gjorde samma sak. Läste en extra termin alltså, jag var inlgad på psyk för mycket under sista året. Så jag firade inte student alls. Men när du är klar i slutet av året (eller hur länge du nu har förlängt skoltiden) så kommer det inte kännas lika dåligt. Man känner sig ganska dålig, men man har ändå klarat det, det är det viktigaste. Kramar Elin

2010-06-15 @ 10:11:35
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0