Nystart för veckan.

Jag har börjat min praktik idag. Och det mer eller mindre oroar mig hela tiden över de kommande veckorna. Jag vill, och äter alltid sallad till lunch, och jag ska äta med barnen. Dålig, dålig, dålig förebild. Jag kan inte acceptera sånt. Och jävla mellis som barnen har. Det är så frestande att jag bara vill äta. När jag kom hem åt jag wookade grönsaker och en lövbiff med keso. Äckligt, hade kryddat det nå jävulst. Igår bakade jag två sockerkakor. Åt och kräktes. Och nu är jag så vansinnigt sugen på allt sockrigt, fett.... allt. Det är så stark inpuls, och jag känner den redan någon timma innan, och för varje gång får den mig att försöka stå emot, låta bli, inte äta. Men gång på gång förlorar jag. Jag hatar det. Jag är så jävulskt less detta. Fy fan.

Har iallafall cyklat 4 km idag. åkt 1 mil med inlines och stavar. Så något är det väl. Men hatar mig själv för det jag ätit idag. Hatar vågen idag. Ska egentligen inte behöva hata mig själv, mat, eller en våg. Men det gör jag, oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0