Ätstörning Utan Närmare Specifikation (UNS)

Så kom den diagnosen inrullande bland mina handlingar. Vet egentligen inte vad jag ska säga. Det känns som lindrigt på något sätt. Känner att mina "förskönade" svar, gett vad det jag nu ska kalla resulat. Men det känns så konstigt. Så overkligt. Hon sa några siffror efter också, men vad det var kommer jag inte ihåg.

Helt ärligt så känns det som om inget kan hjälpa mig. Allvarligt. Jag är så kritisk mot det mesta, om än jag försöker att inte vara det. Inget passar för min del, min behandlig. Jag funderar faktiskt på att hoppa av resan till det friska. Faktiskt. Det ger ingen nytta, bara med ångest och ledsamhet. Jag fixar det själv, det gör jag...

Jobb snart.
Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj vad jag känner igen mig i dina ord.

Mål-lös!

Kramar!

(min bloggs Lösen o de är Neea och lösenord nasse om du vill titta in)

2010-04-28 @ 18:07:43
URL: http://everythingsucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0