Söndag

Helgen har varit misslyckad. Katastrofal. Uppgiven.
Återkommer sen.

Kommentarer
Postat av: pinkhelp

SV: Tack. :) Men det handlar inte om att stöta på viljan, man måste TA viljan, jag misslyckades i 3 år, dag efter dag, men nu vill jag leva mitt liv, jag vill kunna utbilda mig och lära mig saker, då kan jag inte hetsäta och spy, det tar för mycket energi från mig. Och för att inte tala om alla pengar som jag äter och spyr upp helt i onödan! Det är fortfarande jobbigt men blir det för jobbigt så vilar jag efter maten istället för att hetsa i mig godis eftersom "det redan är försent". Du kommer också klara det! :)

2009-09-27 @ 19:02:36
URL: http://pinkhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0