Over again.

Äntligen är helgen över. Men starten på vecken är ändå ett jävla helvete. Jag hatar praktik. Hatar att måsta bära ett slags ansvar. Förhoppningsvis vill jag ju såklart ha me denna praktik som en merit senare i livet. Men jag orkar inte just nu. Hatar över att jag är i denna situation. Jag skjuter alla prov och läxor upp i taket. Jag har tagit itu med ett idag, men inlämingen var i Fredags. Jag orkar inte. Hatar också över att alla gnäller helt öppet om vilka problem de har. Vet inte varför. Kan liksom inte tycka om det. Jag är iallafall anonym och gnäller, för jag står inte för det.

Hela jävla förbannade veckan har varit som en stor jävla dal. Jag är så frustrerad, måste ta i tag i det nu. Imorgon. Eller idag. Nu är klockan över tolv. Och nu ska jag fan ta itu med att inte äta massa slisk varje kväll. Om jag inte skulle göra det så skulle jag gå ner i vikt så fort. Jag sköter mig alltid så bra fram tills middagen. Då är ändå allt redan "förstört", men försöker att inte tänka det. Nej. Nu ska jag sova. Ska upp om sex timmar. Hate it.

Godnatt på er!


datumet stämmer inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0