Ingenting

Kom precis tillbaka till skolan efter ett möte på ätstörningsenheten. De tycker att jag ska börja i dagvård. Dagvård, hallå! Jag trodde det bara var anorektiker där, men inte det. Hon förklarade att det finns bara en fulländad anorektisk. Resten är normalviktiga och "de andra har samma problem som dig". Frågan är dock, jag vet inte hur, om eller när jag ska ta itu med detta. Känns som att det går i rätt riktning för mig. Jag gör mig bara av med maten i genomsnitt två gånger per dag. Även om det är två gånger för mycket. Men att ha gått från åtta till två gånger om dagen är väldigt, väldigt bra och stort för mig. Kilona trappas också ner. Precis som jag vill ha det.

Jag känner att inget kan hjälpa mig. Det finns ingenting som jag inte provat. Jag kan inte, det går inte. Jag är så fruktansvärt fånig som inte ens klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0