Vårdcentralen

Har sedan jul haft alla möjliga inflamationer och infektioner i kroppen. Virus och bakterier hit och dit. Läkarbesök om vartannat. Än en gång uppsökte jag läkaren i Tisdags för öronen och även mina halsmandlar. Inget kunde hittas, så blodprover togs och jag fick en tid idag, Torsdag. Det visade sig att jag har en öroninflamation och körtelfeber. Sänkan visade ingenting och det tyder på att jag burit på det länge så att kroppen vant sig. Värst av allt är att detta är som en långdragen feber (...och allt vad det innebär) och tar från veckor till månader att bli frisk. Och efter man "blivit frisk" så måste man vänta fyra veckor innan man kan påbörja träning. Då snackar vi mitt sommarlov. Detta kom så fruktansvärt, otroligt olägligt som det bara kan komma! Och det finns oturligt nog inget hjälpmedel för att motverka detta, utan istället måste jag "rida ut stormen". Fan också, jävla skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0